Stokje in de neus, zweet in de naad! Het is nog maar de vraag of iedereen naar Vegas gaat!

23 mei 2022 - Rijswijk, Nederland

usa

Goedemiddag lieve volgers van de Vegas Virgins! En natuurlijk een speciale groet naar onze grootste fan Vegas Nic!! Afgelopen zaterdag nog even live mogen spreken en we hebben ook een mooie videoboodschap mogen ontvangen. We hebben al menig vraag beantwoord gekregen van deze Vegas-held, dus neem eens een kijkje op zijn site http://www.gokkeninlasvegas.nl voor alle ins en outs van dit gokwalhalla!

Vandaag 23 mei 2022, de dag des oordeels. Een Antigen-test in onze hersenpan! Lekker hoor! Amerika eist namelijk tot op heden een negatieve test inclusief reiscertificaat, anders kom je het vliegtuigje gewoon niet in. Dus hopen op 9 negatieve testuitslagen om morgen de KLM-vlucht KL0635 te kunnen doen met de gehele groep.

istockphoto-1351650914-170667a

13:00 uur UPDATE: We zijn allemaal negatief! Ofwel Positief (gestemd). De koffertjes mogen gepakt worden en het gaat dan toch echt gebeuren. Anders was deze blog toch een pijnlijke dood gestorven. Het plezier is er dan wel een beetje af om uitbundig te schrijven over een mooie reis terwijl je maatje achter blijft in NL. Maar niets van dit alles! VEGAS BABY WHOOOE (deze zin wordt ten alle tijden uitsgeproken met het shirt omhoog en stevige aanraking van beide tepels). Filmpjes volgen uiteraard Chelsea!!

Om 06:00 uur Rijswijkse tijd zullen we morgenochtend verzamelen in aso-Sion, vanwaar we 06:15 uur zullen vertrekken naar Antwerpen CS.  download-4 AMAAAAAI GERTJUUUUH!!!

We hebben namelijk vanuit Antwerpen de trein te nemen naar Amsterdam Schiphol. Waar we de vlucht van 12:35 uur nemen richt Sin City. Vanwaar deze rare constructie? Pure geldkwestie, harde knakuh, meer pegels om te besteden op de roulette tafel en aan de eenarmige bandieten. KACHIIING! We hebben onze knaken hard nodig, want er staat nogal wat op de planning deze dagen:
Schieten met meerdere guns, tripje Hoover dam en Valley of Fire, tripje red rock canyon, stappen in Freemon street, gokjes wagen, thrillrides op de STRAT en mogelijk naar het Gekke Paard de derde, Toprestaurantje!

We zullen naast bovenstaande ook nog aankomende week twee topploegen in actie willen zien, die strijden om de prijzen Conference League en een promotie naar de Eredivisie. De shirtjes zijn gestreken om op de wedstrijddag te kunnen paraderen op de Strip. Die ene 020-fan strijdt nergens meer voor (JA WE ZIJN KAMPIOEN blabla, rustig Bastianus!), maar juicht gewoon mee als we een live-stream op de kop kunnen tikken.

Het gaat dan toch echt gebeuren!! Houd deze blog dan ook goed in de gaten! De laatste updates volgen dagelijks! #18+ratedR

vegas

1. Samson:
    23 mei 2022
    AMAAAI dat zeg ik toch VEGAS!!!
  2. Pauline ter Horst:
    23 mei 2022
    Veel plezier kanjersssss. Blij voor jullie dat het nu eindelijk gaat gebeuren. 🔥
  3. Selma:
    Veel plezier toppers!!!!!