Het aftellen is dan eindelijk begonnen...

25 maart 2022 - Den Haag, Nederland

Goedenavond iedereen,

De eerste blog van de Vegas Virgins is een feit. Minder dan 60 dagen nog totdat de klm kist richting Vegas eindelijk zal opstijgen. Het aftellen is begonnen.

24 mei zullen 9 bronzige bierbuiken richting Las Vegas vertrekken voor een week lang vol party, gekkigheid, roadtrips en uiteindelijk de Grand Jackpot.

We hebben jaren uitgekeken naar deze vriendentrip. Door het meerdere malen uitstellen van de trip is de groep nu uitgegroeid van 4 maar 9 man.

In dit blog zullen we beschrijven hoe wij toeleven naar deze reis. En brengen wij vanaf 24 mei een dagelijks verslag uit voor het thuisfront vanuit het Casino en Hotel Excalibur. Uiteraard een kuize versie, want zoals Heijden zou zeggen: WOT HEPPENSJ IN VEGASJ STEESHJ IN VEGASJ!

Volgende week vrijdag 1 april zullen wij de ESTA aanvragen en de puntjes op de i zetten hoe wij de reis zullen invullen.

Tenslotte nog grote dank aan onze matty Vegas Nick voor alle tips and tricks en aan  Stewardess Chelsey voor de persoonlijke videoboodschap.

Bleke, Bigfoot, Sexdwerg, Boertjuh Teun, The People Seller, Silent Pete, Mi Blacka Rowsu, Crazy Nuggy & Brumski Banani wensen jullie veel leesplezier

Op naar het Disneyworld voor volwassenen, beter bekend onder de naam Sin City!

1. Bas:
    25 maart 2022
    Let the games begin!
  2. Jan Biggel:
    25 maart 2022
    Whoop Whoop! Ons Moeder Zeej Nog...doe dat nou niet!
  3. Pauline ter Horst:
    31 maart 2022
    Owwww leuk!!! Ben benieuwd 🙌🙌 Ik heb al veel zin om het te gaan lezen.
  4. LasVegasNic:
    6 april 2022
    Eindelijk Vegas, nog even en dan kunnen jullie genieten in Vegas. LasVegasNic geniet op een afstand mee. Heel erg veel plezier in onze pretstad.
  5. Peter munier:
    6 april 2022
    Leve de voorpret! Is altijd super leuk